Zaloguj się
Co zrobić, by wykorzystać frazy long tail w strategii SEO i contentu ? Słowa kluczowe są elementami składowymi co więcej siłą napędową treści witryny i wyszukiwarek Pozycjonowanie stron internetowych Kierowanie na najbardziej dopasowane wyrażenia kluczowe pełni dwie istotne role , jeśli uwzględnić content marketing i SEO (Search Engine Optimization) Pozycjonowanie stron internetowych Słowa z krótkim ogonem są naprawdę bardziej uniwersalne , przeważnie z jednym lub dwoma słowami Pozycjonowanie stron internetowych Wyrażenia kluczowe z długim ogonem są bardziej detaliczne w wyszukiwaniu i przeważnie korzystają z sporej liczby słów, zwykle więcej niż trzech, aby uzyskać bardziej konkretne , trafne wyniki. Frazy long tail – na czym polega ich charakterystyka ? W reklamach Google ADS i SEO, odmiany typu long tail są wariacjami słowa kluczowego, które są podobne w odniesieniu do korzenia bądź znaczenia do innego rodzaju fraz kluczowych, które mają niemałą objętość, ale równocześnie nie są tak konkurencyjne. Frazy kluczowe z długim ogonem są stosowane przez nowe firmy, których nie stać na licytowanie ogólnych fraz kluczowych bądź mogą mieć komplikacje z uzyskaniem ruchu. Możesz rozmyślać o nich jako o bardziej detalicznych wersjach fraz o dużej konkurencji. Przykładowo nowa witryna z pewnością nie będzie mogła zostać uszeregowana dla danego związku kluczowego o wysokiej wartości wyszukiwania, takiego jak „strój kąpielowy”, ale bardziej szczegółowa odmiana z długim ogonem , taka jak „dwuczęściowy modny strój kąpielowy dla dziewcząt ”, byłaby dużo bardziej przystępna do uzyskania. Jaka jest najważniejsza różnica między słowami z krótkim i długim ogonem? Słowa kluczowe z krótkim ogonem znakomicie będą przydatne do zapewnienia ogólnych informacji. To nie jest wcale zaskakujące , że są one też znane jako terminy podstawowe. Szukanie słów typu „marketing”, „laptopy” lub „SEO” utrudnia wyszukiwarkom określenie konkretnego zamiaru wyszukiwania. Takie terminy są zwyczajnie ogólne. Bez obsługi celowej kategorii wiedzy wyrażenia kluczowe z krótkim ogonem zapewniają niemałe liczby wyszukiwań.
Opracowano przez: Mariusz